ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی
علم ایران | سایت مشاوره تحصیلی
علم ایران , مشاوره تحصیلی , کنکور , تیزهوشان , مدارس شاهد , پیراپزشکی , پزشکی

آزمون لیسانش به پزشکی مختص داوطلبانی می باشد که دارای مدرک کارشناسی یا لیسانس غیر پزشکی می باشند و تمایل به تحصیل در رشته‌ های پزشکی را دارند. از این رو دانشگاه علوم پزشکی تهران با برگزاری این آزمون امکان تحصیل این دسته از داوطلبان را در رشته های پزشکی فراهم می سازد. با توجه به این توضیحات ورود به این رشته های پزشکی بدون آزمون نبوده و با شرکت در آزمون ورودی و قبولی در این آزمون مکان تحصیل داوطلبان در رشته های پزشکی فراهم می باشد.

به نقل از سایت مشاوره ثبت نام کنکور سبز مشاور ، زمان ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی که توسط دانشگاه علوم پزشکی تهران صورت میگیرد هرساله در بازه زمانی نیمه اول دی ماه تا نیمه اول بهمن ماه انجام می گیرد و داوطلبان باید با اطلاع از شرایط ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی اقدام به ثبت نام در این آزمون نمایند. همچنین ثبت نام به صورت اینترنتی می باشد. از این رو داوطلبان بایستی در این بازه زمانی با مراجعه به سایت معاونت آموزشی دانشگاه تهران اقدام به ثبت نام نمایند.

برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک کنید :

 

http://sabzmoshaver.com/baccalaureate-exam-to-medicine/

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 24 دی 1397برچسب:, :: 13:22 :: توسط : علم ایران

درباره وبلاگ
به سایت مشاوره تحصیلی علم ایران خوش آمدید.
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان علم ایران و آدرس elmiran3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: