ثبت نام بدون کنکور دندانپزشکی
علم ایران | سایت مشاوره تحصیلی
علم ایران , مشاوره تحصیلی , کنکور , تیزهوشان , مدارس شاهد , پیراپزشکی , پزشکی

در برخی از سایت ها ممکن است داوطلبان با مطالب مربوط به پذیرش بدون کنکور دندانپزشکی  مواجه شوید.در این مطالب معمولا در مرود امکان پذیرش بدون آزمون در رشته دندان پزشکی سخن به میان آمده است. بر اساس این مطالب داوطلبان در این مدل از پذیرش ها با پرداخت شهریه بالاتری امکان تحصیل را خواهند داشت. به دلیل اینکه رشته دندانپزشکی از جمله های پرطرفدار و پولساز گروه تجربی به حساب می‌آید به همین جهت می‌توان هزینه های موجود جهت تحصیل در این رشته را توجیه پذیر دانست. اما سوال اساسی این است که آیا اصلا دندانپزشکی بدون کنکور یا بدون آزمون در داخل کشور وجود دارد؟

به استناد به بخش مشاوره تحصیلی وزارت بهداشت سبز مشاور ، دندان پزشکی بدون کنکور به شکلی از پذیرش دانشجو گفته می‌شود که در آن پذیرش و تحصیل در رشته دندانپزشکی بدون شرکت در کنکور یا آزمون ورودی صورت می‌گیرد. اما سوال اساسی برای داوطلبان گروه تجربی در این رابطه این است که آیا اصلاً رشته دندانپزشکی پذیرش بدون آزمون دارد؟ برای پاسخ به این سوال بایستی در همین ابتدا بیان نماییم که به طور کلی دندانپزشکی بدون کنکور در داخل کشور پذیرش ندارد. به همین جهت تمامی داوطلبان برای تحصیل در رشته دندانپزشکی بایستی در آزمون سراسری شرکت نمایند. اما برای دندانپزشکی بدون آزمون مسیرهای دیگری نیز وجود دارد.

برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک کنید :

 

https://sabzmoshaver.com/Dentistry+without+exam

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 3 بهمن 1397برچسب:, :: 18:46 :: توسط : علم ایران

درباره وبلاگ
به سایت مشاوره تحصیلی علم ایران خوش آمدید.
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان علم ایران و آدرس elmiran3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: