ثبت نام کنکور فنی حرفه ای
علم ایران | سایت مشاوره تحصیلی
علم ایران , مشاوره تحصیلی , کنکور , تیزهوشان , مدارس شاهد , پیراپزشکی , پزشکی

در دوره های اخیر پذیرش و تحصیل در رشته های کاردانی فنی حرفه ای از طریق برگزاری آزمون کاردانی فنی و حرفه ای صورت می گرفت. اما با ایجاد تغییراتی در این رابطه تمامی رشته های کاردانی بر اساس سوابق تحصیلی و بدون برگزاری آزمون انجام می گیرد .

برای ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای شرایطی ذکر گردیده است که داوطلبان بایستی دارای این شرایط باشند. از جمله این شرایط می توان به موارد زیر اشاشه نمود:

  1. کلیه داوطلبان بایستی دارای مدرک دیپلم سه ساله در یکی از شاخه های کاردانش و یا فنی حرفه ای باشند. داشتن دیپلم ۴ ساله فنی حرفه ای نظام قدیم مشکلی ندارد.
  2. تمای مداوطلبان بایستی حداکثر تا ۳۱ شهریور ماه فارغ التحصیل شده باشند. داوطلبانی که تاریخ فارغ التحصیلی آنها برای دی ماه خواهد بود می توانند رشته های مربوط به نیمسال دوم را انتخاب نمایند.
  3. امکان تغییر رشته تنها با رعایت شرایط مندرج در دفترچه ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای وجود دارد. در غیر این صورت تغییر رشته امکانپذیر نمی باشد.
  4. داوطلبانی که مدرک بالاتر ( مانند فوق دیپلم ) دارند و یا دیپلم خود را در یکی از رشته های نظری ( ریاضی ، تجربی و یا انسانی ) اخذ کرده باشند ، مجاز به ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای نمی باشند.

برای کسب اطلاعات تکمیلی در زمینه ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای و موارد مرتبط با این موضوع می توانید به بخش مشاوره کنکور سبز مشاور در همین سایت مراجعه نمایید.

برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک کنید :

 

https://sabzmoshaver.com/assistant-technique-professionnel-enregistre/

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 3 بهمن 1397برچسب:, :: 19:21 :: توسط : علم ایران

درباره وبلاگ
به سایت مشاوره تحصیلی علم ایران خوش آمدید.
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان علم ایران و آدرس elmiran3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: