dipcode.medu.ir
علم ایران | سایت مشاوره تحصیلی
علم ایران , مشاوره تحصیلی , کنکور , تیزهوشان , مدارس شاهد , پیراپزشکی , پزشکی

در چند سال اخیر که تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور سراسری افزایش یافته است ثبت دقیق این اطلاعات از اهمیت زیادی برخوردار گشته است. برای این منظور وزارت آموزش و پرورش اقدام به راه اندازی سامانه جمع آوری اطلاعات و سوابق تحصیلی داوطلبان آزمون سراسری ورود به دانشگاه به نشانی اینترنتی dipcode.medu.ir نموده اند.در این مقاله در زمینه این سامانه توضیحاتی خواهیم داد.

داوطلبان کنکور سراسری برای ثبت اطلاعات و سوابق تحصیلی خود باید وارد این سامانه شوند. برای این منظور پس وارد کردن آدرس این سامانه یعنی www.dipcode.medu.ir وارد سامانه می شوند. هنگام ورود به سامانه بر روی نوار ابزار پنج ایکون وجود دارد که به ترتیب صحفه اصلی ، نمایش کارنامه داوطلب ، پیگیری درخواست ، راهنما ، نکات مهم روبه رو می شوید.

کاربرد اصلی سایت سوابق تحصیلی کنکور همانگونه از نام آن مشخص است جهت ثبت سوابق تحصیلی دو سال آخر برای متقاظیان شرکت در کنکور سراسری می باشد.این داوطلبان باید سوابق خود را به خاطر تاثیری که در کنکور سراسری دارد به صورت دقیق  ثبت نمایند چرا که در صورت وجود هر گونه مغایرتی ممکن است در صورت قبولی داوطلب در آزمون سراسری از ثبت نام داوطلب جلوگیری به عمل آید.

برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک کنید :

 

http://sefid.in/dipcode-medu-ir/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : جمعه 5 بهمن 1397برچسب:, :: 13:4 :: توسط : علم ایران

درباره وبلاگ
به سایت مشاوره تحصیلی علم ایران خوش آمدید.
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان علم ایران و آدرس elmiran3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: