معایب مدارس تیزهوشان
علم ایران | سایت مشاوره تحصیلی
علم ایران , مشاوره تحصیلی , کنکور , تیزهوشان , مدارس شاهد , پیراپزشکی , پزشکی

مقاله معایب مدارس تیزهوشان در سایت مشاوره مدارس تیزهوشان سبز مشاور منتشر شده که به ۴ دلیل که نباید در مدارس تیزهوشان ثبت نام نماییم اشاره نموده است. این مقاله نتیجه سال ها تجربه و کار در زمینه مدارس تیزهوشان می باشد و دانش آموزان و والدین گرامی در صورتی که می خواهید ثبت نام مدارس تیزهوشان را انجام دهید حتما و حتما این مطلب را تا آخر بخوانید زیرا که می توانید تاثیر بسیار زیادی در انتخاب شما داشته باشد تا با دید بازتری به این مدارس نگاه نمایید.

مدارس تیزهوشان به دلیل داشتن امکانات و سطح علمی نسبتا بالایی که نسبت به مدارس دیگر دارند و همچنین داشتن آمار قبولی خوب در کنکور سراسری داوطلبان بسیاری را به سوی خود جذب می نمایند و دانش آموزان بسیار دوست دارند وارد این مدارس شوند. در کنار امکانات و ویژگی های بسیار خوبی که این مدارس دارند ، ۴ دلیل را در زیر بیان می کنیم که شاید بهتر باشد قبل از انجام ثبت نام مدارس تیزهوشان ، بهتر باشد دانش آموزان و والدین عزیز به این مسائل توجه نمایند.

اولین دلیل از ۴ دلیل که نباید در مدارس تیزهوشان ثبت نام نماییم: در این مدارس فشاری که بر روی دانش آموزان برای درس خواندن وارد می شود بسیار زیاد بوده و تمرین ها و حس رقابتی که در کلاس برای این دانش آموزان بوجود می آید بسیار بیش تر از مدارس دیگر می باشد خب این خوب است یا بد؟ جواب این سوال هم خوب است و هم بد ، چرا؟ خوب است برای دانش آموزی که علاقه بسیار زیادی به درس خواندن دارد و هوش و استعداد واقعی دارد ، و بد است برای دانش آموزی که به زور وارد مدارس تیزهوشان شده و علاقه زیادی به درس ندارد و به زور و فشار والدین درس خوانده و وارد این مدارس شده است.

برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک کنید :

https://sabzmoshaver.com/4-Reasons-Why-We-Should-Not-Register-In-Gifted-Schools

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 5 اسفند 1397برچسب:, :: 22:27 :: توسط : علم ایران

درباره وبلاگ
به سایت مشاوره تحصیلی علم ایران خوش آمدید.
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان علم ایران و آدرس elmiran3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: