پذیرش سوابق تحصیلی دانشگاه سراسری مهر ۹۸
علم ایران | سایت مشاوره تحصیلی
علم ایران , مشاوره تحصیلی , کنکور , تیزهوشان , مدارس شاهد , پیراپزشکی , پزشکی

در راستای تغییراتی که در رابطه با پذیرش دانشجو در دانشگاه های سراسری صورت گرفت، پذیرش حداقل ۸۵ درصد از ظرفیت پذیرش دانشجو در کل کشور در تمامی زیر نظام های آموزش عالی صرفاً براساس سوابق تحصیلی با ملاک معدل کتبی دیپلم داوطلبان و بدون نیاز به شرکت در کنکور انجام ‌شود. در واقع پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه سراسری ورودی مهر ۹۸ ، اولین دوره ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری می باشد.

به نقل از سایت مشاوره تحصیلی سبز مشاور ، پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های سراسری ورودی مهر ۹۸ از مورخه بیستم اسفند ماه شروع خواهد شد. مهلت پذیرش صرفا سوابق تحصیلی دانشگاه دانشگاه سراسری ۹۸ تا روز ششم شهریور ماه ۹۸ خواهد بود. آندسته از داوطلبانی که تمایل به شرکت در دوره های بدون کنکور دانشگاه سراسری را دارند میتوانند در بازه زمانی اعلام شده نسبت به ثبت نام در این دوره اقدام نمایند.

همچنین لیست رشته های پذیرش سوابق تحصیلی دانشگاه های سراسری در تاریخ ۱۷ بهمن ماه در قالب دفترچه پذیرش سوابق تحصیلی دانشگاه های سراسری ورودی مهر ۹۸ بر روی سایت سنجش  منتشر گردید که شامل تمامی رشته های ارائه شده در کلیه دانشگاه های دولتی کشور می باشد و داوطلبان میتوانند با اطلاع از لیست رشته ها و شرایط و نحوه ثبت نام ، اقدام به شرکت در این دوره ها نمایند.

برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک کنید :

https://sabzmoshaver.com/topics/entrance-exam/Non-exam-entry-Mehr-98

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : جمعه 17 اسفند 1397برچسب:, :: 21:40 :: توسط : علم ایران

درباره وبلاگ
به سایت مشاوره تحصیلی علم ایران خوش آمدید.
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان علم ایران و آدرس elmiran3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: