زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۸
علم ایران | سایت مشاوره تحصیلی
علم ایران , مشاوره تحصیلی , کنکور , تیزهوشان , مدارس شاهد , پیراپزشکی , پزشکی

یکی از ساده ترین زاه های ورود به دانشگاه در مقطع کاردانی و کارشناسی شرکت در دوره های بدون کنکور دانشگاه آزاد می باشد. دانشگاه آزاد در چند سال اخیر اقدام به جذب دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی بصورت بدون آزمون نموده است که داوطلبان میتوانند بدون شرکت در آزمون ورودی ، در رشته مورد علاقه خود ادامه تحصیل دهند.

به نقل از سایت مشاوره تحصیلی دانشگاه آزاد سبز مشاور ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۸ نیز در مقطع کاردانی پیوسته – ناپیوسته و کارشناسی پیوسته – ناپیوسته انجام می گیرد. زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۸ در دو بازه زمانی ورودی مهرماه و ورودی بهمن ماه می باشد که داوطلبان باید با توجه به اطلاعیه های منتشر شده در سامانه azmoon.org اقدام به ثبت نام نمایند.

با توجه به زمان ثبت نام بدون آزمون این دانشگاه در سال گذشته ، زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۸ ورودی مهر را میتوان نیمه دوم مرداد ماه تخمین زد و زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ورودی بهمن ۹۸ نیز از نیمه دوم دی ماه خواهد بود. داوطلبان در این بازه زمانی ( زمان دقیق ثبت نام دانشگاه آزاد مهر و بهمن ۹۸ با انتشار ابلاغیه مرکز سنجش دانشگاه آزاد در همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد ) ، بایستی با مراجعه به سایت ثبت نام دانشگاه آزاد به آدرس اینترنتی www.azmoon.org نسبت به تکمیل فرم تقاضانامه شرکت در دوره های بدون آزمون اقدام نمایند.

برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک کنید :

https://sabzmoshaver.com/topics/azad-university/time-without-exam-Azad-university-98

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : جمعه 17 اسفند 1397برچسب:, :: 21:54 :: توسط : علم ایران

درباره وبلاگ
به سایت مشاوره تحصیلی علم ایران خوش آمدید.
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان علم ایران و آدرس elmiran3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: