آزمونهای مشاوره ای هدایت تحصیلی پایه نهم
علم ایران | سایت مشاوره تحصیلی
علم ایران , مشاوره تحصیلی , کنکور , تیزهوشان , مدارس شاهد , پیراپزشکی , پزشکی

آزمون های مشاوره ای همگام سال تحصیلی 98-99

با عنایت به اینکه آزمون های رغبت و توانایی ویژه دانش آموزان پایه نهم در سامانه همگام فعال گردیده است، دستورالعمل زیر جهت استفاده دانش آموز از سامانه همگام به ترتیب زیر تنظیم شده است:

۱- دانش آموز پس از دریافت رمز همگام خود ، به سامانه همگام پورتال اداری ،آموزشی و پرورشی مدارس کشور، به آدرس اینترنتی hamgam.medu.ir  و یا سامانه azmoon.medu.ir مراجعه می نماید.

۲- بعد از بارگذاری کامل صفحه دانش آموز بایستی با مشاهده جدول، در ردیف اول آن، کد ملی و در ردیف دوم رمز دریافتی از مدرسه را تایپ کرده و روی ورود کلیک نماید.

نکته : توجه داشته باشید زمانی که به صفحه فوق وارد شدید، برای تایپ در کادر پسورد باید caps lock خاموش و زبان انگلیسی باشد.

۳- دانش آموز می بایست پس از ورود به صفحه همگام مشخصات بالای آن را با مشخصات خود مطابقت دهد. در داشبورد اصلی از بین ماژول ها، ماژول آزمون های مشاوره ای را انتخاب و روی آن کلیک نماید. زیر ماژول شرکت در آزمون باز می گردد. روی آن کلیک کرده ،آزمون های قابل اجرا را می تواند مشاهده نماید.

تذکر مهم: دانش آموزان پایه نهم در نظر داشته باشند که می بایست صرفا در دو آزمون توانایی و رغبت شرکت نمایند.

در مقابل آزمون های توانایی و رغبت، در قسمت مدیریت، دو علامت قابل مشاهده است .(تیک و دفترچه) ؛ با کلیک بر روی دفترچه ،سوالات باز می شود و با کلیک بر روی تیک، پاسخ ها نهایی خواهد شد.

برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک کنید :

http://azmoon-medu.ir/%d8%a2%d8%b2%d9%85%d9%88%d9%86%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%b4%d8%a7%d9%88%d8%b1%d9%87-%d8%a7%db%8c-%d9%87%d8%af%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d8%aa%d8%ad%d8%b5%db%8c%d9%84%db%8c-%d9%87%d9%85%da%af%d8%a7%d9%85/

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : جمعه 17 اسفند 1397برچسب:, :: 22:53 :: توسط : علم ایران

درباره وبلاگ
به سایت مشاوره تحصیلی علم ایران خوش آمدید.
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان علم ایران و آدرس elmiran3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: