آدرس مدارس تیزهوشان شهر تبریز سالتحصیلی 98 - 99
علم ایران | سایت مشاوره تحصیلی
علم ایران , مشاوره تحصیلی , کنکور , تیزهوشان , مدارس شاهد , پیراپزشکی , پزشکی

آزمون ورودی مدارس تیزهوشان تبریز هرساله در دو پایه ششم به هفتم و پایه نهم به دهم برگزار میگردد و دانش آموزانی که تمایل به تحصیل در این مدارس را دارند میتوانند با شرکت در آزمون روودی مدارس تیزهوشان ، شانس خود را برای قبولی در این مدارس امتحان کنند.

ثبت نام ازمون ورودی مدارس تیزهوشان شهر تبریزهرساله با توجه به تقویم زمانی که از سوی سازمان استعدادهای درخشان منتشر می شود ، بصورت اینترنتی و از طریق سایت تیزهوشان به آدرس azmoon.medu.ir انجام می گردد.

پس از شرکت داوطلبان در آزمون مدارس تیزهوشان تبریز و اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ، پذیرفته شدگان مدارس تیزهوشان تبریز بایستی با در دست داشتن مدارک ثبت نام حضوری مدارس تیزهوشان ، به مدرسه پذیرفته شده مراجعه نمایند.

نام مدرسه ذکر شده در نتیجه آزمون همان جایی است که دانش آموز بایستی در آن ثبت نام و تحصیل نماید. بنابراین اطلاع از آدرس مدارس تیزهوشان تبریز میتواند راهنمای خوبی برای دانش آموزان پذیرفته شده جهت انجام ثبت نام حضوری در این مدارس باشد.

در ادامه لیست و آدرس مدارس تیزهوشان شهر تبریز به ترتیب مناطق قرار داده شده است. در این لیست تمامی اطلاعات مدارس تیزهوشان تبریز ( نام مدرسه، منطقه آموزشی ، مقطع تحصیلی و نشانی مدارس تیزهوشان تبریز ) گنجانده شود تا بتواند راهنمای خوبی برای والدینی که قصد دارند فرزندشان را به یکی از این مدارس بفرستند باشد.

برای مشاهده لیست و آدرس مدارس تیزهوشان تبریز در سالتحصیلی 98 - 99 بر روی لینک زیر کلیک کنید:

http://azmoon-medu.ir/%d8%a2%d8%af%d8%b1%d8%b3-%d9%85%d8%af%d8%a7%d8%b1%d8%b3-%d8%aa%db%8c%d8%b2%d9%87%d9%88%d8%b4%d8%a7%d9%86-%d8%aa%d8%a8%d8%b1%db%8c%d8%b2/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 31 تير 1398برچسب:, :: 14:6 :: توسط : علم ایران

درباره وبلاگ
به سایت مشاوره تحصیلی علم ایران خوش آمدید.
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان علم ایران و آدرس elmiran3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: