مشاهده نتیجه آزمون نمونه دولتی ۹۸
علم ایران | سایت مشاوره تحصیلی
علم ایران , مشاوره تحصیلی , کنکور , تیزهوشان , مدارس شاهد , پیراپزشکی , پزشکی

مشاهده نتیجه آزمون نمونه دولتی ۹۸

پس از این که دانش آموزان اطلاعات خواسته شده جهت ورود به پنل مدیریت را در بخش‌ های تعیین‌ شده تایپ نمودند وارد پنل مدیریت می شوند. در پنل مدیریت یا پنل کاربری مطابق با تصویر زیر در ابتدا بر روی استعداد درخشان و نمونه دولتی کلیک نمایید.

اعلام نتایج ثبت نام مدارس نمونه دولتی

پس از این که در پنل مدیریت بر روی گزینه بسیار درخشان و نمونه دولتی کلید نمودید با تصویر زیر مواجه می شود و در آن بایستی بر روی گزینه ثبت نام دوباره کلیک نمایید.

دریافت نتایج ثبت نام مدارس نمونه دولتی

با کلیک بر روی گزینه ثبت نام در مرحله بعد داوطلبان اطلاعات هویتی خود را می‌توان مشاهده نمایند. در این مرحله دانش آموزان برای اطلاع از نتیجه آزمون خود بایستی به بخش وضعیت در دبیرستان های نمونه دولتی توجه نمایند. همان طور که در تصویر زیر می توان مشاهده نمود داوطلب موردنظر در رشته های ریاضی و فیزیک در یکی از مدارس تهران پذیرفته شده است.

مشاهده نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی

حال در صورتی که دانش آموز مورد نظر در آزمون مدارس نمونه دولتی پذیرفته نشده باشد با تصویر زیر مواجه می شود و در آن پیغام عدم پذیرش در قسمت وضعیت در هنرستان های نمونه دولتی و دبیرستان های نمونه دولتی را مشاهده می نماید.

مشاهده نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی ۹۸

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ۹۸

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ۹۸ همانند سنوات گذشته پس از برگزاری این آزمون انجام می گیرد. به همین جهت در صورت تغییر زمان برگزاری آزمون اعلام نتایج آن نیز به همان نسبت تغییر خواهد یافت.

اما با توجه به سنوات گذشته میتوان زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی را به صورت حدود ۲ الی ۴ هفته پس از برگزاری آزمون دانست. با توجه به اینکه احتمال زیاد آزمون مدارس نمونه دولتی و مدارس تیزهوشان به صورت همزمان و در اواسط اردیبهشت ماه برگزار می گردد به همین جهت می‌توان اواسط خرداد ماه زمان حدودی اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ۹۸ تخمین زد.

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ۹۸

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ۹۸ : ثبت نام مدارس نمونه دولتی ۹۸ به احتمال بسیار زیاد در بهمن و یا اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد. پس از آن برگزاری آزمون ورودی مدارس همانند سنوات گذشته اواسط اردیبهشت ماه خواهد بود که به صورت سراسری همراه با آزمون مدارس تیزهوشان برگزار می گردد.

پس از برگزاری آزمون اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ۹۸ به صورت اینترنتی و از طریق سایت ثبت نام این آزمون صورت می گیرد.

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ۹۸

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ۹۸

از مراحل پایانی و حساس ثبت نام مدارس نمونه دولتی ۹۸ اعلام نتایج آن می باشد. اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ۹۸ همانند ثبت نام آن به صورت اینترنتی انجام می گیرد.

با توجه به اینکه ثبت نام مدارس نمونه دولتی همزمان و همراه با ثبت نام مدارس تیزهوشان ۹۸ انجام می گیرد به همین جهت اعلام نتایج این آزمون برای این دو مدارس هماهنگ با یکدیگر خواهد بود.

در ادامه این مطلب توضیحات کامل در رابطه با اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ۹۸ و نحوه دریافت نتایج ارائه خواهیم نمود.

اقدامات پس از اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ۹۸

آن دسته از دانش دانش آموزانی که در آزمون مدارس نمونه دولتی پذیرفته شده اند در بخش وضعیت در دبیرستان های نمونه دولتی یا وضعیت در هنرستان های نمونه دولتی پذیرش آنها مورد تایید قرار گرفته است و محل پذیرش آنان تعیین شده است.

این دسته از دانش آموزان بایستی به همراه مدارک مورد نیاز در بازه زمانی اعلام شده به صورت حضوری اقدام به تکمیل فرآیند ثبت نام خود در مدرسه مورد نظر نمایند. لازم به ذکر است عدم مراجعه دانش آموزان در بازه زمانی اعلام شده به منزله انصراف آنان از تحصیل در مدارس نمونه دولتی به حساب می آید.

اما دانش آموزانی که با پیغام عدم پذیرش در بخش های تعیین شده مواجه شده‌ اند می‌ توانند با کلیک بر روی بخش مدیریت می توانند برای اعتراض به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی اقدام نمایند. البته الزامی در این رابطه وجود ندارد و ثبت اعتراض اختیاری می باشد.

این دسته از دانش آموزان پس از کلیک بر روی گزینه مورد نظر به بخش ثبت اعتراضات وارد می شود. در این مرحله مطابق با دستورالعمل تعیین شده بایستی اقدام به ثبت اعتراض به نتیجه آزمون نمایید.  پس از ثبت این اعتراض داوطلبان با تصویر زیر در بخش های تعیین شده مواجه خواهد شد.

نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی

البته ممکن است اعتراض داوطلبان موثر واقع نگردد به همین جهت توصیه می گردد دانش آموزان خود را برای این مرحله آماده نموده و در یکی از مدارس فرایند ثبت نام خودرو تکمیل نمایند.

نحوه دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی ۹۸

تمامی فرآیند ثبت نام و پذیرش در مدارس نمونه دولتی به جز ثبت نام پذیرفته شدگان که به حضوری انجام می گیرد سایر مراحل به صورت اینترنتی و از طریق سایت های تعیین شده صورت می‌گیرد.

از این رو اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ۹۸ نیز همچون دیگر مراحل آن به صورت اینترنتی و از طریق سایت ثبت نام این مدارس انجام می شود. به همین جهت اولین مرحله در فرایند دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی ۹۸ ورود به سایت ثبت نام این آزمون به نشانی اینترنتی www.azmoon.medu.ir می باشد. داوطلبان با ورود به سایت azmoon.medu.ir با تصویر زیر مواجه می شوند که در آن بایستی ابتدا اقدام به ورود کد ملی و رمز همگام خود نمایند. پس از این اقدام داوطلبان وارد پنل مدیریت خود می شوند.

دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی ۹۸

 

http://sabzmoshaver.com/statement-of-the-results-of-the-state-sample-test-98/

ثبت نام تيزهوشان ششم به هفتم , دانلود دفترچه ثبت نام تیزهوشان ازطریق سایت www.azmoon.medu.ir , زمان ثبت نام تيزهوشان و نمونه دولتي , شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان , سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی , سایت www.azmoon.medu.ir , ثبت نام مدارس شاهد شهر ارومیه , ثبت نام مدارس شاهد استان آذربایجان غربی , رشته های کاردانی علمی کاربردی رشته برق – برق صنعتی , رشته های کاردانی علمی کاربردی رشته برق – برق خودروهای زرهی , هزینه ثبت نام آزمون دکتری ,  www.azmoon.medu.ir  ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی   www.azmoon.org  ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد  ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی مطالب سایت مشاوره تحصیلی سبز مشاور اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد نتایج ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن ۹۷ شهریه کاردانی دانشگاه علمی کاربردی شهریه کارشناسی ارشد پردیس های خود گردان اعتراض به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی تکمیل ظرفیت مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی تکمیل ظرفیت مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی هزینه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان هزینه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان تکمیل ظرفیت مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی شرایط شرکت در کنکور سراسری شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور منابع آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد ثبت نام دانشگاه پیام نور نیمسال دوم ۹۷ نتایج ثبت نام کاردانی به کارشناسی فنی حرفه ای رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد زمان و نحوه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن ۹۷ کارت ورود به جلسه آزمون ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور www.azmoon.medu.ir 2 رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی شهریه دکتری دانشگاه پیام نور ثبت نام کنکور سراسری ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد ثبت نام کاردانی دانشگاه غیرانتفاعی نیمسال دوم ۹۷ ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شرایط ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت  www.dipcode.medu.ir  مقایسه بهترین سایت های آموزشی کشور با سبز مشاور  شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی ۹۸ پایه ششم به هفتم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






درباره وبلاگ
به سایت مشاوره تحصیلی علم ایران خوش آمدید.
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان علم ایران و آدرس elmiran3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: