سایت www.azmoon.medu.ir
علم ایران | سایت مشاوره تحصیلی
علم ایران , مشاوره تحصیلی , کنکور , تیزهوشان , مدارس شاهد , پیراپزشکی , پزشکی

سایت www.azmoon.medu.ir

سازمان استعدادهای درخشان مجری برگزاری آزمون ورودی مدارس تیزهوشان می باشد. آزمون مدارس تیزهوشان با هدف گزینش دانش آموزان ممتاز و با استعداد هر ساله برگزار می گردد. آزمون تیزهوشان در دو پایه تحصیلی مختلف با عنوان آزمون ورودی مدارس تیزهوشان پایه هفتم و آزمون ورودی مدارس تیزهوشان پایه دهم برگزار می گردد.

در چند سال اخیر سایت اینترنتی  azmoon.medu.ir به عنوان سایت مدارس تیزهوشان شناخته می شود که داوطلبان بایستی کلیه مراحل مربوط به ثبت نام در آزمون مدارس تیزهوشان را از طریق این سایت انجام دهند. این سایت وابسته به سازمان استعدادهای درخشان بوده و تمامی اطلاعیه های مربوط به آزمون های استعداد درخشان از طریق همین سامانه منتشر می گردد.

ثبت نام ورودی مدارس تیزهوشان یک مرتبه در سال انجام می گیرد و معمولا از نیمه دوم بهمن ماه فرایند ثبت نام شروع می گردد. ثبت نام مدارس تیزهوشان به صورت چند مرحله ای می باشد که لازم است همه مراحل بصورت کامل انجام گیرد.

دانش آموزان به خاطر داشته باشید که ثبت نام مدارس تیزهوشان ششم به هفتم و ثبت نام مدارس تیزهوشان نهم به دهم بصورت جداگانه و در بازه زمانی متفاوت و از طریق سایت azmoon.medu.ir انجام میگیرد و کلیه دانش آموزانی که متقاضی شرکت در آزمون تیزهوشان هستند باید از طریق همین سایت ثبت نام خود را انجام دهند. البته به احتمال قوی ثبت نام در پایه هفتم مدارس تیزهوشان از طریق سایت hoosh.medu.ir انجام خواهد گرفت.

سایت تیزهوشان www.azmoon.medu.ir  علاوه بر اطلاع رسانی های مربوط به آزمون ورودی مدارس تیزهوشان ، خدمات دیگری هم به داوطلبان ارائه می کند. داوطلبان میتوانند با مراجعه به این سایت دفترچه راهنمای ثبت نام مدارس تیزهوشان را در دو پایه هفتم و دهم دانلود نموده و تمامی اطلاعات مربوط به مراحل ثبت نام مدارس تیزهوشان ، شرایط ثبت نام آژمون تیزهوشان ، نحوه ورود به سامانه ثبت نام آزمون تیزهوشان و حتی نمونه سوالات مربوط به آزمون تیزهوشان را بدست بیاورند.

برای ورود به سامانه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان از طریق سایت http://azmoon.medu.ir/  داوطلبان نیاز به وارد کردن شماره شناسنامه خود به همراه رمز ورود همگام می باشند. رمز ورود همگام معمولا سریال شناسنامه ( 6 رقم آخر )می باشد در غیر این صورت داوطلبان باید از طریق مدیر مدرسه رمز همگام خود دریافت کنند. پس از وارد کردن شماره شناسنامه و رمز ورود همگام دانش آموزان میتوانند وارد صفحه ثبت نام شده و اطلاعات داوطلبی خود را تکمیل نمایند. در این مرحله داوطلبان علاوه بر وارد کردن اطلاعات داوطلبی بایستی مدارس تیزهوشان را بر اساس اولویت خود انتخاب کنند.

منبع: سایت سایت www.azmoon.medu.ir اموزشی کو

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : جمعه 16 آذر 1397برچسب:تیزهوشان,سایت تیزهوشان,azmoon,medu, مدارس تیزهوشان,ثبت نام تیزهوشان, :: 13:0 :: توسط : علم ایران

درباره وبلاگ
به سایت مشاوره تحصیلی علم ایران خوش آمدید.
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان علم ایران و آدرس elmiran3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: