سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی
علم ایران | سایت مشاوره تحصیلی
علم ایران , مشاوره تحصیلی , کنکور , تیزهوشان , مدارس شاهد , پیراپزشکی , پزشکی

سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی

ثبت نام مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی در دو پایه ششم به هفتم و نهم به دهم انجام میگیرد. برای گزینش دانش آموزان در هر دو مقطع مدارس تیزهوشان ازطریق سازمان استعدادهای درخشان آزمونی با عنوان " آزمون مدارس تیزهوشان " برگزار می شود.

آزمون مدارس تیزهوشان هرساله و طی یک مرحله برگزار می گیرد و کلیه متقاضیان تحصیل در مدارس تیزهوشان در صورت داشتن شرایط عمومی و اختصاصی آزمون تیزهوشان بایستی در آزمون شرکت کنند و نمره قبولی مدارس تیزهوشان را کسب کنند. توجه داسته باشید که شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان ششم به هفتم با شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان نهم به دهم متفاوت می باشد.

نحوه ثبت نام مدارس تیزهوشان : ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان بصورت اینترنتی بوده و از طریق سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان به نشانی اینترنتی azmoon.medu.ir انجام می گیرد. داوطلبان توجه داشته باشید که تمامی اطلاعیه ها و اخبار مربوط به آزمون تیزهوشان در این سایت منتشر شده و شما باید تمامی مراحل مربوط ثبت نام مدارس تیزهوشان را از طریق همین سایت پیگیری کنید. همچنین داوطلبان مدارس تیزهوشان پایه ششم به هفتم میتوانند از طریق سایت hoosh.medu.ir پیگسر اطلاعیه های ثبت نام پایه هفتم تیزهوشان باشند.

با توجه به چند مرحله ای بودن ثبت نام مدارس تیزهوشان لازم میدانیم شما داوطلبان را با مراحل ثبت نام مدارس تیزهوشان از طریق سامانه www.azmoon.medu.ir  آشنا سازیم :

مرحله اول : اولین مرحله ثبت نام مدارس تیزهوشان تکمیل اطلاعات داوطلبی و انتخاب مدارس تیزهوشان بصورت اولویت بندی می باشد. برای انجام این مرحله و وارد شدن به سامانه داوطلبان نیاز به رمز ورد همگام دارند که این کد را باید از طریق مدیر مدرسه دریافت کنند. توجه داشته باشید که رمز ورود همگام رو تا اعلام نتایج آزمون تیزهوشان به همراه داشته باشید.

مرحله دوم : پرداخت هزینه آزمون تیزهوشان دومین مرحله از فرایند ثبت نام مدارس تیزهوشان می باشد. داوطلبان باید مبلغی را به عنوان وجه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان از طریق سامانه http://azmoon.medu.ir/  بصورت اینترنتی پرداخت کنند. توجه داشته باشید که عدم پرداخت هزینه ثبت نام مدارس تیزهوشان به منزله انصراف از شرکت در آزمون می باشد.

مرحله سوم : مرحله بعدی مربوط به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان می باشد. در این مرحله داوطلبان میتوانند در بازه زمانی 10 روز مانده به آزمون تیزهوشان با مراجعه به سایت azmoon.medu.ir ، کارت آزمون رو برای حضور در جلسه آزمون تیزهوشان دریافت کنند. لازم به ذکر است که همراه داشتن کارت ورود به جلسه برای شرکت در آزمون تیزهوشان الزامی می باشد.

چنانچه مراحل بالا را به ترتیب انجام داده اید مطمئن باشید که ثبت نام شما در آزمون مدارس تیزهوشان تکمیل بوده و شما هیچ منعی برای حضور در جلسه آزمون تیزهوشان نخواهید داشت. در صورت داشتن مغایرت اطلاعات داوطلبی می توانید با مراجعه به سایت نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون تیزهوشان اقدام نمایید.

منبع:  سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی مشاور همراه

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






درباره وبلاگ
به سایت مشاوره تحصیلی علم ایران خوش آمدید.
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان علم ایران و آدرس elmiran3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: